دسته بندی آموزش
جدیدترین محصولات
صفحه 1 از 106اولين   قبلي   [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  بعدي   آخرين   
آموزش

درباره قهوه بیشتر بدانید

بدون شک اولین نوشیدنی پر مصرف بعد از آب در دنیا قهوه است.

توضیحات

 هماهنگ کننده عضلات و اعصاب است
هماهنگ بودن اعصاب و عضلات نعمتی است که همه ما دوست داریم از آن بهره‌مند شویم. اگر می‌خواهید میان عضلات و اعصاب خود هماهنگی به وجود آورید، از فواید قهوه استفاده کنید. بر اساس آخرین مطالعات انجام شده توسط دانشگاه‌های آمریکایی و مقاله‌های منتشر شده در مورد خواص قهوه، مشخص شده است که کافئین موجود در قهوه خاصیت زیادی برای برقراری ارتباط موثر میان اعصاب و عضلات دارد.
چربی‌سوزی را افزایش می‌دهد
کافئین تقریبا در هر مکمل تجاری چربی سوزی یافت می شود و دلیل خوبی هم دارد. این یکی از معدود مواد طبیعی است که برای کمک به چربی سوزی کمک می‌کند. مطالعات مختلف نشان می‌دهد که کافئین می‌تواند میزان متابولیسم شما را ۳ تا ۱۱ درصد افزایش دهد.
 مطالعات دیگر نشان می‌دهد که کافئین می‌تواند به طور خاص چربی سوزی را تا ۱۰ درصد در افراد چاق و ۲۹ درصد در افراد لاغر افزایش دهد.

با این حال، ممکن است اثر چربی سوزی قهوه با مصرف مداوم آن کاهش یافته و یا به طور کامل از بین برود. بنابراین اگر به فکر تاثیر لاغری بلند مدت هستید خیلی نمی‌توانید روی قهوه حساب ویژ‌ای باز کنید و باید در کنار نوشیدن آن رژیم غذایی صحیحی را دنبال کنید.
از کبد شما محافظت می‌کند
کبد عضوی شگفت انگیز است که صدها عملکرد بسیار مهم را انجام می‌دهد. چندین بیماری شایع در درجه اول کبد را تحت تأثیر قرار می‌دهد ، از جمله هپاتیت، بیماری کبد چرب و بسیاری دیگر. بسیاری از این شرایط می‌تواند منجر به سیروز (التهاب شدید کبدی) شود، که در آن کبد شما تا حد زیادی توسط بافت اسکار جایگزین می‌شود.

جالب اینجاست که نوشیدن قهوه می‌تواند در برابر سیروز محافظت کند – افرادی که ۴ فنجان یا بیشتر در روز می نوشند تا ۸۰ درصد ریسک ابتلا به بیماری کبدی را کاهش می‌دهند.

نظرات (0)

 
1400 © تمامی حقوق مادی و معنوی این سامانه متعلق به فروشگاه آیاز می باشد.
نام
نام خانوادگی
ایـمیل

ذخیره اطلاعات


 
 
 
ثبت نام فراموشی کلمه عبور؟